close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מערבל בטון – כל מה שלא ידעתם ולא העזתם לשאול

מערכת שורשו כסליו, תשפא22/11/2020

מערבל בטון הוא כלי עבודה נפוץ באתרי בנייה רבים בארץ. מה תפקידו של מערבל הבטון, ומה חשוב לבדוק לפני שרוכשים אחד? ואילו התאמות ניתן לבצע לו כדי שיתאים לאופן העבודה באתר הבנייה שלכם?

תגיות:
צילום: depositphotos
מהו בטון, ואיך מכינים אותו?
בניגוד לדעה הרווחת שבטון הוא חומר מוכן, בפועל הוא תערובת של צמנט, חול, מים וחצץ. כאשר יוצרים את הבטון, יש להקפיד על המינונים הנכונים, על מנת ליצור חומר איכותי לעבודה, שלא מתפורר מצד אחד, ושניתן ליצוק אותו בקלות.
לא בכדי, בטון הוא אחד מחומרי הבנייה הנפוצים בארץ, בזכות התכונות המצוינות שלו. כשמדובר על תהליך הבנייה עצמו, הבטון הוא נוח לעבודה, קל ליצוק אותו ונוח לעבוד איתו בפרויקטים של בנייה. כשמדובר על תכונות המבנה, הבטון מאפשר לנו בידוד מטמפרטורה, מרעש, ועמידות לאורך שנים. בארץ קיימים מבנים רבים
צילום: depositphotos
שעשויים מבטון, החל ממבנים ציבוריים כמו משרדי ממשלה, בתי חולים, מרכזי קניות, וכלה בבניינים למגורים, בתים פרטיים, וכן הלאה. הבטון מתמודד עם האקלים הים תיכוני, שמתאפיין בשמש חזקה בקיץ, וגשם בחורף. מבני בטון בארץ יכולים להחזיק שנים רבות, כל עוד מתוחזקים כראוי.

מה תפקידו של מערבל הבטון?
כאמור, בטון מורכב מתערובת של מספר חומרים. תפקידו של מערבל הבטון הוא לערבב ולאחד בין החומרים השונים לקבלת התערובת המושלמת. אם נקביל את התהליך לעולם המטבח, אפשר להגיד שמערבל הבטון הוא מעין מיקסר, שמאחד את התערובת, ו"לש" אותה. מערבל בטון יכול להיות ידני, או על משאית. מערבל בטון ידני מונח על עגלה, ומגיע עם דלי ומשאבה. יש לשים את כל החומרים בתוך הדלי, תוך הקפדה על המינונים הנכונים. לאחר מכן ניתן לערבב את החומרים ידנית באתר הבנייה, ולהשתמש בלהבי הערבול שבתוך הדלי. מערבל בטון ידני יתאים למבנים בהם נדרשת כמות קטנה של בטון.

אילו פרמטרים כדאי לבדוק לפני שמזמינים מערבל בטון?
כאשר אתם מבצעים סקר שוק, כדאי לברר מהיכן מיובא מערבל הבטון, ועל ידי איזו חברה הוא מיוצר. כדאי לברר שהתוף גבוה, שהוא מצויד בלהבי ערבול שיכולים לאחד את החומרים בצורה הטובה ביותר, ובעל מרכז כובד נמוך במיוחד. בצורה הזו העומסים יכולים להתחלק בצורה נכונה, ולהבטיח נהיגה בטוחה. בנוסף, בצעו השוואה על האחריות שניתנת על מערבל הבטון, לכמה זמן היא, ומה התוקף שלה. בררו את מדיניות התיקונים וחלקי החילוף של החברה.

התאמת מערבל הבטון לצרכים שלכם
מערבל הבטון יכול לעבור מספר שינוים כדי להתאים עבורכם ככפפה ליד. צוות מוסך מקצועי יוכל להתאים את מערבל הבטון עבור הצרכים הספציפיים שלכם, תוך ייעוץ מקצועי על ההתאמה האפקטיבית ביותר. בתהליך ההתאמה, יש לקחת בחשבון את המגבלות של מערבל הבטון, לצד הצרכים המותאמים אישית, ולאזן בניהם בצורה שתבטיח שמירה על הבטיחות במהלך העבודה.

קנו מערבל בטון מחברה שתתן לכם שירות
במידה ותרצו להתייעץ, תוכלו לעשות זאת עם צוות מומחים מטעם החברה, שידעו להמליץ לכם על מערבל הבטון שיתאים לכם. חפשו את החברה שתתן לכם שירות מצוין ויחס אישי, לצד בטיחות, טכנולוגיה, ומערבל בטון איכותי.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה